Nasz czat
» » » Renault CAN Clip 178 x86 FULL Multilingual | PL

Renault CAN Clip 178 x86 FULL Multilingual | PL

Renault CAN Clip 178 x86 FULL Multilingual | PL

Renault CAN Clip 178 x86 FULL Multilingual | PL

CAN CLIP jest profesjonalnym urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej diagnostyki pojazdów Renault, Dacia i Renault Samsung Motors.



Opis niektórych z wielu funkcji oprogramowania:

[Test elementów wykonawczych] - Diagnozowanie (wysterowanie) podzespołów wykonawczych. Liczba i kolejność wykonywanych testów jest ściśle przekazywana do przyrządu sterującego. Po wykonaniu diagnozy załączona sekwencja zostanie zakończona.
Opcja bardzo przydatna w wielu sytuacjach. Można bardzo dokładnie ustalić i zweryfikować działanie (lub niesprawność) poszczególnych urządzeń takich jak czujniki, sensory, moduły, potencjometry. Opcja pozwala również zaobserwować sprawności działania i poprawności wyświetlania kontrolek i wskaźników na desce (zegary). Testowanie przeprowadzać na wyłączonym silniku - tylko włączona stacyjka.

[Nastawy podstawowe] - Nastawy podstawowe.
W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przeglądu muszą zostać wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera została przełączona na niezmienne wartości. Jeżeli system znajduje się w nastawach podstawowych można np. wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, adaptację położenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. Nastawy podstawowe należy wykonywać dla danego samochodu tylko w jego zalecanym stanie pracy np. temperatura silnika musi przekraczać 80°C. Niektóre komputery oferują pomoc w regulacji podając obowiązujące wartości pomiarowe.

[Wartości mierzone] - Odczyt bloku wartości zmierzonych.
Odczyt parametrów wejściowych systemu - parametry podzielone są na kanały pomiarowe - należy podać numer kanału. Jakie kanały istnieją i jakie znaczenie maja zależy od przyrządu sterującego.

[Adaptacje] - Dopasowanie - Adaptacja sterownika - kasowanie inspekcji OIL /SERVICE Istnieje możliwość zmiany w sterowniku wartości korekcyjnych dla poszczególnych egzemplarzy auta np. obrotów biegu jałowego, dawki paliwa itp. Musi to być dokonane w trzech krokach - odczytanie wartości, testowanie wartości, zapisanie jej w pamięci.

[Recode Module - 07] - Kodowanie sterownika.
Poprzez tą funkcję można zmienić zawartość pamięci w sterowniku. Następuje wówczas zmiana pracy sterownika przy zmianie np. skrzyni biegów, jakości paliwa i innych warunków pracy. Dane szczegółowe kodów znajdują się w instrukcjach napraw.

[Autoskanowanie] - automatycznie przebiegające sprawdzanie (odczyt kodów ze wszystkich systemów)
- można również wybrać polecenie [Autoscan]
- po naciśnięciu START nastąpi automatycznie przeszukanie wszystkich modułów z listy oraz wykrywanie błędów.
- w przypadku pojawiających się monitów należy zatwierdzić TAK lub NIE jeśli nie chcemy kontrolować danego modułu.

Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) , wypalać filtr FAP, ustawiać ilość dolanego dodatku EOLYS
adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
kodować piloty.

W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:

- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia



Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy MegaMacs


Zawartość uploadu:

● Setup (Activation) + instrukcja
► Wymagania systemowe: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 ( zaleca się x86 )
- CPU: Intel/AMD 2 GHz or higher
- RAM: 1 GB of system memory
- Hard Drive: 5 GB of available space
- Optical Drive: DVD-ROM
- Required Hardware: Renault CAN Clip Diagnostic Interface
● Wersja językowa: Multilingual | PL
Link: Home page



Rozmiar: 2.2 GB » rodzaj kompresji: .7-zip

Aby zobaczyć ukryty tekst, musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się!

Komentarze 1

jaro7412
15 Lipiec 2018 22:01
0
  •    
proszę o wstawke na:
catshare
Informacja
Członkowie grupy Gość nie posiadają uprawnień do komentowania tego artykułu.

Wyszukaj w Google

Informacje

Copyright © 2017-2018 softarchive.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Informujemy: Strona softarchive.pl nie przechowuje żadnych plików, a jedynie informacje na ich temat (opis, długość, kodek, typ, rodzaj kompresji, suma kontrolna itp.) jak też odnośniki w postaci linków do serwisów na których znajdują się pliki. Administracja strony nie ponosi odpowiedzialności za materiały publikowane przez użytkowników. Wszelkie roszczenia prawne proszę kierować do serwisów na których umieszczone są pliki.

Administracyjne :

  •   Kontakt z Administracją
  •   Regulamin - Zapoznaj się !
  •   Uploaduj na stronie - Zapraszamy !
  •   Tabela Kar - Zapoznaj się !
  •   Rejestracja nowego użytkownika - REJESTRACJA
  • strzałka do góry